شناسهٔ خبر: 124607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مشترک انجام شد؛

بررسی مباحث مربوط به تامین اراضی نهضت ملی مسکن برای طلاب و روحانیون خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست مشترک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی مباحث، گلوگاه ها و چالش های پیش روی تامین اراضی در قالب نهضت ملی مسکن طلاب و روحانیون خراسان رضوی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی در دیدار حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی و هیات همراه ضمن قدردانی از جامعه روحانیون و طلاب استان در پاسداشت ارزش های اسلامی و دینی جامعه، اعلام داشت: تمام تلاش خود و ادارات زیر مجموعه جهت احداث سهم مسکن خراسان رضوی در قالب طرح نهضت ملی مسکن را انجام تا تمامی اقشار بخصوص طلاب و روحانیون مانند سایر اقشار صاحب مسکن شوند.

 یوسف زاده اظهار داشت: در زمینه تامین اراضی نهضت ملی نیازمند همراهی تمامی ارگان ها و نهادها در سطح استان علی الخصوص شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر هستیم تا با حرکتی جهادی با همراهی مردم یکی از چالش های اساسی خانوارها که همان مسکن با کیفیت ومقاوم است را تامین کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیرکل مرکز خدمات استان خراسان رضوی نیز در این نشست، خدمتگزاری به طلاب را توفیق الهی دانست و گفت: تمام تلاش ما در مرکز خدمات این است با پیگیری مشکلات و دغدغه‌های طلاب، فراغت بال و آسودگی خیال را برای آن‌ها فراهم کنیم.

در این جلسه مصوباتی تعیین که مقرر شد پس از پیگیری و حصول نتیجه در جلسه آتی بررسی شود.